Systém Emmets
Zajišťuje průběžný přehled o činnosti zaměstnanců pracujících samostatně na externích pracovištích. Umožňuje evidenci vykazované práce pomocí aplikace přístupné přes webový prohlížeč nebo Android aplikaci (smartphone, tablet), případně pomocí SMS zprávy v případě nedostupnosti datového připojení. Na základě evidovaných výkazů jsou v systému automaticky vytvořeny sestavy, které slouží pro kontrolu odvedené práce.
Hlavní funkce systému Emmets
- Evidence vykázaných činností
- Evidence pracovišť / zákazníků
- Evidence zakázek s jejich historií
- Evidence zaměstnanců
- Alokace zaměstnanců na pracovištích
- Objednávka požadovaných činností s možností zaslání notifikace před začátkem činnosti
- Zadávání reklamace odvedené práce
- Kontrolní seznamy vykonávaných aktivit na pracovišti
- Kontrolní reporty (lze zpřístupnit zákazníkům)
Přehled hlavních funkcí mobilní aplikace Emmets pro evidenci pracovních výkazů
- Výběr příslušného externího pracoviště
- Kontrola předchozích výkazů práce pro dané pracoviště
- Nafocení místa / předmětu činnosti před započetím práce
- Provedení požadovaných činností dle kontrolního seznamu
- Zaznamenání vykonaných činností
- Nafocení místa / předmětu činnosti po skončení práce
- Doplnění dalších informací (automaticky či ručně, např. kontaktní osoba, GPS souřadnice)
- Zaznamenání celkového času činností
- Synchronizace dat s webovou aplikací
Kontaktní formulář / Dotaz na ceny